take the chance and kill me now







Idag har det shoppats... galet har det varit. Är helt slut efter att ha sprungit runt stan hela dagen, det har blåst och regnat och har inte varit det mysigaste väder inte (vilket det inte är just nu heller)... Här kommer lite bilder, tyvärr dåliga p.g.a. otroligt dåligt ljus och lathet. Orkar inte direkt anstränga mig när jag fotar dessa bilderna. Kommer säkert bättre bilder framöver när jag har kläderna på mig så blir bättre att visa det mer detaljerat på det viset. Köpt smink och sminkväska med och lite hudvårdsprodukter men de orkade jag inte fota. Men jag är sjukt nöjd och nu beger jag mig mot sängen, ska mysa med nya lakan från kungssängen, underbart ♥ pusshej!




Kommentarer

Skriv en kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Valfritt)

Lämna gärna adressen till din blogg:

Skriv din kommentar här:

Trackback








bloggping

bloglovin