blow me away



Har inte skrivit något på jättelänge ju. Sämst av mig. Har tänkt att skriva flera gånger, har också tänk att lägga upp en massa bilder jag tagit men inte orkat. Men imorgon är det nyårsafton och det ska firas med en massa vänner. Då ska kameran med och sen kommer det upp bilder snarast! Vet inte varför men jag kan inte riktigt slappna av nu för tiden. Jag gör ingenting men känner mig hela tiden jättestressad. Vet inte ens varför. Tror det är för Thailandsresan. Kommer ju missa en del i skolan som jag sedan måste ta igen. Suck. Btw så är Peace and love biljetten köpt nu med! Vilket känns jävligt skönt för jag kommer antagligen inte ha så mycket pengar i sommar att köpa den för... måste skaffa mig ett jobb! Men nu ska jag slappa framför tvn och sånt där. Pusshej!




Kommentarer

Skriv en kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Valfritt)

Lämna gärna adressen till din blogg:

Skriv din kommentar här:

Trackback








bloggping

bloglovin