Jag lever faktiskt!











Ser att jag knappast har varit den flitigaste på att ladda upp här den senaste tiden. Kanske är bäst att börja med det så jag inte tappar det helt. Hemska tanke.
Jag har varit i thailand. Sen kom jag hem. Efter det har jag pluggat och festat, och slappat såklart. Har köpt en massa nya kläder som jag inte orkar visa. Säger bara, åk till thailand! Bikinis för 50 kr är grymt ju! Specillt när dom är snygga. Här i Sverige är det dock -15 grader (i allafall i Götet) så här blir det ingen bikini! Även om jag funderar på att kanske köpa simkort... Har ju faktiskt fixat till mig ett gymkort nu så att jag kan gymma. Har faktiskt en underbart snäll pojkvän som betalar det åt mig. Så lyckligt lottad är jag! Men nu ska jag inte skryta om honom för då kommer han bara börja rodna. Istället ska jag ägna mig åt att tvätta bort sminket och gå och lägga mig. Känns som att det är dags för det nu, klockan är ju redan 1! Jag och pojken har nämligen varit hemma hos en FD arbetskolega till Daniel, eller vad man nu ska kalla det. En kompis! Vi va i allafall där ett bra tag så klockan hann bli ganska mycket. Men jag slänger upp lite bilder från Thailand och lite random shit så får ni nöja er med det. Pusshej!




Kommentarer

Skriv en kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Valfritt)

Lämna gärna adressen till din blogg:

Skriv din kommentar här:

Trackback








bloggping

bloglovin