emanuel kent





Såhär ser jag ut idag. Längesedan jag la upp något här, ska försöka bli bättre nu när jag faktiskt är typ arbetslös... Ska ju på en arbetsintervju imorgon så kanske blir till att börja jobba dirr men men! Allting är bra med mig i allafall! Bor här i lägenheten med min pojkvän och våra 3 katter. Min katt är såklart bäst, men de andra katterna är ju söta de också! Mohaha. Idag ska jag träffa min gamla... buhu... klass och lite folk och dra till picknickfestivalen! Kommer nog bli mysigt tror jag. Sen är det snart Metaltown, sen efter det Peace and Love och sen kommer min syster hem! Sommaren då allting startar minst sagt! Nu ska jag äta lite frukost och sånt, pusshej!

Och ja jo... katten har slagit av ena sin tand typ... kan ju inte vara bra :(




Kommentarer

Skriv en kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Valfritt)

Lämna gärna adressen till din blogg:

Skriv din kommentar här:

Trackback








bloggping

bloglovin