sommaren kommer...





Hej alla och mig själv i framtiden. Jag har varit väldigt dålig på att uppdattera här, skäms lite faktiskt. Har hänt rätt mycket i mitt liv och jag har inte riktigt haft tid att lägga på min älskade lilla blogg. Men nu kommer våren och snart sommaren. Och jag känner redan att det är lite roligare att blogga igen. Vintern är ju verkligen tråkig! Och jag orkar inte klä mig i något speciellt till vardags ändå. Men men. Idag har jag varit uppe och fotat lite på morgonen och ska snart ta bussen till skolan. Hittade en älskad gammal mössa här hos pappa som jag inte haft på flera år. Nu behöver jag inte frysa om öronen längre! Yeah! Nä nu sticker jag så jag hinner till skolan i tid, pusshej! ♥




Kommentarer

Skriv en kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Valfritt)

Lämna gärna adressen till din blogg:

Skriv din kommentar här:

Trackback








bloggping

bloglovin