love's like chocolate







Hej folk. Här ligger jag hemma i soffan (för omväxlingens skull) och tittar på tv. Ska snart lägga mig men är helt uppspelt så har lite svårt för att masa mig ner i sängen. Men men. Har egentligen ingenting att skriva här. Just nu känns allting ganska tråkigt o mitt liv. Ligger mest och slappar hela dagarna och bygger på underhudsfettet! Borde börja hålla koll på vad jag äter igen. Känner att det börjar dra iväg lite... Men men! Jag är lycklig och då är faktiskt allt annat ganska mycket skit samma. Men men, är väldigt sugen på att shoppa, men har inte så mycket pengar o röra mig med så blir nog inget med det på ett tag. Nu somnar vi, pusshej!




Kommentarer

Skriv en kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Valfritt)

Lämna gärna adressen till din blogg:

Skriv din kommentar här:

Trackback








bloggping

bloglovin