some of my daily pics





Känner att jag har blivit lite bättre på att lägga upp sånna här små samlingar av mina iphone bilder än att egentligen skriva om vad jag gör. Känns som ett bättre sett för mig att arbeta. Gillar mer att kunna gå tillbaks i min blogg och titta på bilder. Så detta är nog något jag kommer fortsätta med. För tillfället ligger jag i min pojkes säng och tittar runt på the internetz. Väntar på att han ska bli klar på körskolan. Praon är nu slut med och jag har börjat skolan igen. Inte kul alls kan jag säga. Lite skönt att träffa folk igen men ändå, hallå, ge mig ett jobb hos Carlo. Ville ju bara stanna där! Trivdes verkligen megabra. Men nu ska jag komma igång på riktigt o fota här. Ska skrapa ihop till den där nya kameran med. Det kommer bli riktigt nice ska ni se. Annars är allt bra med mig, är lyckligare än vad jag varit på väldigt länge, tack vare Dig. Nu ska jag krypa ner i sängen och titta på two and a half men! byebyebye!

Måste bara säga, jag är egentligen en riktigt hemsk människa. Jag älskar att skratta åt patetiska människor. Och jag älskar att få andra att skratta åt patetiska människor. Så om DU (en patetisk männsika) nu skulle råka läsa det här, vilket jag tror du gör, så ska du bara veta att vi skrattar dagligen åt dig. Puss!




Kommentarer

Skriv en kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Valfritt)

Lämna gärna adressen till din blogg:

Skriv din kommentar här:

Trackback








bloggping

bloglovin