see this as a way to flip you of







Hej alla människor som läser det här... det vill säga du, du och du. Jag sitter här hemma efter en ganska tråkig dag. Igår var det dock en bra dag. Var ute med Daniel och hans kompisar och drack öl. Riktigt trevligt! Gick upp typ klockan ett idag och har sedan dess inte gjort ett skit. Men snart blir det mat och efter det beger jag mig mot Daniel för att sedan förflytta oss vidare till bergakungen och gå på bio. Tintin blir det, hoppas verkligen den är bra. Tror jag allt den är. Ska ta en snabb dusch innan jag beger mig också, så man är vacker och sådant. he.he. Just nu sitter jag här med gårdagens smink på mig och håret i stora tovor. Fint är det. Måste komma ihåg att köpa shampoo och balsam och sånt där. Allt är näst intill slut... usch hatar det, så jävla tråkigt o köpa sånt. Men men. Nu blir det mat, skriver imorgon eller ikväll och säger hur filmen var, pusshej!




Kommentarer

Skriv en kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Valfritt)

Lämna gärna adressen till din blogg:

Skriv din kommentar här:

Trackback








bloggping

bloglovin