Jeans Knitted Lace Beauty







Snart är det dags att dra till skolan... ganska många timmar kvar men kunde inte sova så gick upp och åt frukost och sånt... Kanske går till skolan lite tidigare, vem vet? Är så jävla glad med! Helgen har varit otroligt chill och lyckad. Jag har nya kläder (tröjan och jeansen på bilden t.ex.) och har fått reda på att nästa helg kommer bli minst lika bra! Minst... Antagligen kommer jag skutta omkring av glädje, men det berättar jag mer om någon annan dag... hihi! Önskar att jag bodde i en lägenhet med bra ljus! Så underbart att kunna ta lite ljusare bilder! Men men, nu ska jag hitta på något att göra, pusshej!




Kommentarer

Skriv en kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Valfritt)

Lämna gärna adressen till din blogg:

Skriv din kommentar här:

Trackback








bloggping

bloglovin