den första dagen på det näst sista slutet







Idag tog jag på mig typ det simplaste som finns. Får väl utsmycka mig med lite krimskrams för att få denna outfit att se lite mer livlig ut. Just för tillfället sitter jag och tittar ut över skolan och spionerar på folk. Känner mig så evil, mohaha! Har verkligen inte långt till skolan denna morgon, lite störande att jag bara har en lektion och börjar kl 13:50 dock... Men men, får fördröja tiden bäst jag kan. Har ju ändå två söta katter här och leka med. Så nu ska jag ta och packa ihop sakerna så jag är redo att bara dra sen... pusshej!

ps: tröjan ser helt cp ut på den första bilden p.g.a att det är lodräta linjer på den som fuckade upp den inte så underbart bra kameran på min dator!




Kommentarer
Postat av: sell house

Thanks a lot bro

2012-10-19 @ 17:23:01
URL: http://privatehousesearch.com

Skriv en kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Valfritt)

Lämna gärna adressen till din blogg:

Skriv din kommentar här:

Trackback








bloggping

bloglovin