2 Advent













Okej, hej igen mina vänner + mig själv i framtiden. För tillfället sitter jag och äter frukost och leker med min nya kamera! WIHO! Canon EOS 7D... kan ni förstå hur glad jag är? Dessutom med 15-85 mm optiken! Underbar helg det här!
I fredags var det en jobbig men egentligen väldigt bra dag. Jag och Eric åkte och gymmade på SATS. Är nästan säker på att jag ska välja dem nu men jag måste nog ändå vänta tills efter jul så att jag har pengar att köpa kortet för... hatar att lägga ut mina sista pengar, är alltid bra att ha några hundra i plånboken om det tryter! Sen på kvällen var det väl trevligt, jobbigt, känslosamt och ja... men det va en lärorik kväll om man nu ska säga så. Sen i lördags var jag och träffade mamma och vi åkte och köpte min älskade kamera, jag fick tröjan jag har på mig på bilden ♥ och lite andra små kläder/smycken som jag kan visa framöver. Det var en så, förlåt mig, j*vla bra start på dagen! Även om min träningsvärk från fredagen satt i (vilket den fortfarande gör!). Efter jag och mamma umgåtts klart så hämtade Daniels mamma, Daniel och hans syster upp mig på Kungsmässan och så åkte vi till dom och åt middag och umgicks. Sjukt trevlig kväll, och en underbart skön familj! Senare på kvällen åkte vi hem och gick och la oss nästan direkt, klockan var ganska mycket när vi väl var hemma. Sen söndag då. Hände väl ungefär så mycket som det ska hända på en söndag. Daniels ex var här och hämtade massa grejer, jag och Daniel började på ett 1000 bitars pussel. Drack 20 koppar te. Fotade katterna med min älskade kamera ♥ och sen senare på kvällen så bakade jag lussekatter medan Daniel tog en lite tupplur. Kände mig som den perfekta flickvännen när jag väckte honom med en nybakad lussekatt i ansiktet! Han åt den typ i sömnen, sötnos! Nu känner jag att jag har skrivit way to much och ingen kommer ju läsa det här. Haha, men det har varit en sån underbar helg så jag var tvungen att skriva av mig... btw, idag ska jag köpa en adventsljusstake... vet att det är för sent att börja med det nu men, bättre sent än aldrig? Pusshej!




Kommentarer

Skriv en kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Valfritt)

Lämna gärna adressen till din blogg:

Skriv din kommentar här:

Trackback








bloggping

bloglovin