senaste tiden har varit en början

RXV21S on Make A Gif, Animated Gifs

Så sjukt jävla uttråkad. Sitter och kollar ut och vill bara döda vädret (gör fula GIFs på mig själv och skrattar åt dem). Ska snart till skolan och kolla på fotoredovisningar och se om jag kan få respons på mina bilder. Sedan bär det relativt fort hem och sen vidare till Christina och Mattias för en trevlig glöggprovnig! Kommer bli jävligt nice om jag känner dem rätt! Ska dit lite tidigare och fixa med dom, mys!

På tal om ingenting, köpte kattmat imorse, köpte en annan sort än vad dessa katterna brukar äta. Men jääävlar vad de gillade det, Hulkoff tryckte i sig mer än vad som får plats i hans lilla kropp. Sen sprang han direkt på lådan. Cpkatt. Men nu ska jag fortsätta göra GIFs så får ni ha det bra, ni får en också så att ni har något att skratta åt! Pusshej!




Kommentarer
Postat av: grabthecheats.com

All passengers moved to the left of the plane and looked out the window.
Funny, I can't even remember what life was like before
this flight began. Just exiled to the cargo hold to fend amongst themselves and scavenge, feeding off their own.

Postat av: Horace

En el caso de las sociedades extranjeras el art.

Postat av: stacja kontroli pojazdów wrocław bierutowska

Awesome! Its in fact awesome piece of writing, I have got much clear idea
on the topic of from this article.


Skriv en kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Valfritt)

Lämna gärna adressen till din blogg:

Skriv din kommentar här:

Trackback








bloggping

bloglovin