SATS vs CityGym







Idag bär det av för att testa på SATS gym tillsammans en en vänlig själ vid namn Eric. Vet inte vilket gym jag ska välja förstår ni. Vill ta något av de som ligger på Valhalla för då får man tillgång till badet med... vilket är riktigt nice! Så nu sitter jag och äter frukost och sådant... jättekul! Nja, känner mig inte alls sugen på att äta. Men det är väl bra det, med tanke på hur slapp jag har varit med att ta hand om mig den senaste tiden. Ska bli skärpning nu, kan ju inte förfalla helt och hållet vid 18 års ålder, eller? Ne precis. Ska försöka bli bättre på det här med bloggen med, men är så mycket annat som surrar runt i mitt liv hela tiden, så det är svårt att känna att man orkar med att skriva här varje dag. Men för framtidens skull så ska jag bättre mig, så kul att kunna gå tillbaks och se hur man utvecklats. Nu ska jag äta klart och göra något.... typ. Puss!




Kommentarer

Skriv en kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Valfritt)

Lämna gärna adressen till din blogg:

Skriv din kommentar här:

Trackback








bloggping

bloglovin